luni, 28 octombrie 2013

O DISCUŢIE FĂRĂ ROST

          - Auzi, fată, mergem astăzi la mall? Am văzut o reclamă la televizor că la nu'ş ce magazin au reducere 50% la genţi din piele de damă. Îţi dai seama, fată ce tare, geantă din piele de femeie? Asta e unicat, trebuie să ne achiziţionăm şi noi una.
          - Îhm, nu prea mă tentează, fată, zău! Ce să fac eu cu o geantă din aia? Să dau atâţia bani pe ea intru în depresiune şi n-am bani să-mi cumpăr Rudotel. Mai degrabă îmi alungesc unghiile sau îmi pun gene false.
          - Du-te tu d-aici, fă ce vrei, eu tot mă duc tu să-mi iau o geantă din astea. Sunt curioasă totuşi de unde e pielea aia pe care au folosit-o la genţi: de pe picioare, de pe spate? Sau o fi de pe ferse, fată, că cică acolo e pielea fermă, nu?
          -Se zice fese, tu şi muşchii de acolo sunt fermi, nu pielea e fermă. Ai de capul meu, nu ştii nik fată.
          - Lasă-mă tu, asta îmi trebuie mie, să ştiu toate prostiile? La ce-mi foloseşte? Cu toate astea, să ştii c-am fost o elevă tare bună la şcoală: mi-a plăcut limba română, îmi plăcea tare mult să citesc. Sandra Brown îmi plăcea tare mult. Ce ziua citeam, seara puneam în practică.
          - Ce puneai în practică tu? Numai prostii vorbeşti. Du-te d-aici. Hai să vedem ce facem, mergem sau nu la mall?
          -Mergem, fată, da eu nu-mi cumpăr geantă, eu îmi iau geamantan tu dacă tot e făcut din piele de damă, măcar să am ceva unicat în cantităţi industriale.
          - Ce să faci, fatăăăă cu un geamantan, că doar n-ai să ieşi la plimbare pe Champs Elysee cu un geamantan?
          - Şi mă rog, de ce nu? Sunt iniţiativă în modă, fată!
          - Iniţiatoare se zice, fată, nik nu ştii.
          - Hai să mergem şi lasă comentariile. Ai să fii geloasă pe mine când s-or lua aştia după mine. Să vezi de nu i-a plăcee şi lu Iulia Albu de geamantanu meu.
          - Nu, că tu ai luat-o razna, fată! Hai să mergem şi pe urmă mai discutăm noi de Iulia Albu şi alte prostii de-ale tale.




P.S.- Acest articol a fost scris pentru Superblog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu