duminică, 20 octombrie 2013

HOW TO VIRTUALLY SHUT YOUR WIFE,S MOUTH

          - Iar, frate, ai dat banii pe prostii? M-am săturat de plăci video, de mouse-uri, de jocuri video! Vai de capul meu, ai să înnebuneşti într-o zi trăind în lumea asta virtuală.
          Cam aşa bombănea nevasta-mea ieri, când am ajuns şi io acasă, extrem de bucuros că reuşisem să-mi achiziţionez dintr-un magazin online cu oferte diversificate cu Plăci Video Ati o minunată placă video ce-mi va putea permite să-mi pun în aplicare planul diabolic; îl am în cap de ceva timp, însă aveam nevoie de o astfel de placă video ca să mai fac ceva ajustări. Am inventat un joc on-line, m-am sfătuit cu tipii de pe Forum gaming şi m-au încurajat, au spus că de multă vreme au şi ei nevoie de un astfel de joc. Jocul se numeşte: How to virtually shut your wife,s mouth. Iuhuuu, ce tare o să fie!  Imaginaţi-vă ca la un astfel de joc, îţi trebuie concentrare, tată, şi o placă video super tare, totul trebuie să-ţi iasă perfect; măcar virtual, dacă în realitate e cam greu ă-i închid gura.
          În joc trebuie să ia parte fraierii ca mine care nu prea au curajul să-i închidă gura nevestii în realitate. Jocul creat de mine are în centru un macho care-şi iubeşte soţia muuult, însă are personalitatea lui; ce-i a lui e pus deoparte. Omul îşi face datoria de soţ model şi romantic, însă are o misiune: aceea de a-i închide gura neveste-sii. Că femeia a fost făcută să iubască ştim şi ne place; că femeia are grijă de bărbatul ei ştim şi ne place; dar că femeia are o gură care toată ziua toacă şi ne toacă creierii iarăşi ştim şi nu prea ne place. Aşa că, jocul meu te face pe tine THE PLAYER să găseşti o modalitate cât mai inedită să-i închizi gura nevestii. E creativ tare jocul ăsta pentru că îţi lasă ţie opţiunea de a-ţi găsi cea mai bună metodă pentru a atinge aici ceea ce în realitate e imposibil. Eu unul, am jucat primul acest joc. Ardeam de nerăbdare să găsesc metoda potrivită şi să mă bucur de succesul meu. Mâinile îmi tremurau de emoţie la gândul că voi reuşi să-i închid gura neveste-mii. Mi-am stors creierii o noapte întreagă în jocul meu, am căutat soluţii, am dat click de nenumărate ori, am folosit noua placă video la maxim, până am găsit, în cele din urmă soluţia perfectă de a-i închide gura în mediul virtual. Şi ce uşor a fost; şi nici măcar nu pot fi numit misogin pentru asta. I-am închis gura neveste-mii SĂRUTÂND-O!!!!!!!!!




P.S.-Acest articol a fost scris pentru Superblog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu