luni, 28 octombrie 2013

AURIS MI-A DAT ARIPI

          Sunt o visătoare. Mereu am fost. Unul din visele mele a fost mereu să zbor, sa mă pot înălţa de la pământ, să-mi simt vântul prin plete şi să fiu liberă atunci când întind braţele, precum păsările cerului. Chiar m-am gândit de multe ori: ce-ar fi dacă aş inventa aparatul care m-ar ajuta să-mi îndeplinesc visul? Ar fi o realizare, sincer. Întrebarea ar fi dacă aş vorbi cuiva despre invenţia mea sau aş ţine-o numai pentru mine? O asemenea invenţie merită atenţie şi timp, muuult timp. Însă recunosc că mi-aş acorda tot timpul din lume pentru o astfel de invenţie.
          Problema este că...cineva mi-a cam luat-o înainte. Da, mi-a furat ideea. Zilele trecute am avut şansa să particip la un Toyota test drive şi m-am urcat la volanul unei Auris Hibrid, o maşină elegantă, frumoasă şi stilată, ceva normal pentru o Toyota. Şi i-am dat drumul. Mă credeţi c-am început să visez? Da, totul părea rupt dintr-un vis: pur şi simplu nu conduceam, ci zburam, mă relaxam şi priveam afară o lume curată.
          Nu se auzeau niciun zgomot, totul părea lin şi ...ca de acolo. Totul era la locul lui.Perfect. Doar eu şi Auris. Doar eu şi tehnologia. Doar eu şi zborul. Da, zburam cu Auris printr-un univers curat, liniştit şi alb. Da, aveam aripi într-o lume mai bună. Auris mi-a îndeplinit visul şi mi-a luat-o înainte: m-a ajutat să zbor într-o lume mai bună.

                                             Toyota_hybrid   
            




P.S. -Articolul a fost scris pentru Superblog 2013                         
  


Un comentariu: