sâmbătă, 25 ianuarie 2014

LA ROCHE-POSAY ....... sau... tenul meu s-a regăsit pe sine

          Am tot scris nenumărate postări aici pe blog despre problemele mele dermatologice, şi in special cele ale tenului. Am tot căutat să corectez aceste probleme, apelând, de cele mai multe ori la produse dermatocosmetice: am încercat pe rând, Vichy, Uriage, Ivatherm şi Bioderma- La început părea că tenul meu acceptă cu uşurinţă fiecare nou produs cu care îi făceam cunoştiinţă, însă, după câteva utilizări revenea la forma iniţială: adică plin de coşuri... urâte, inestetice, dureroase, care îmi provocau şi mâncărime. Şi asta, până când, un medic dermatolog m-a îndemnat să încerc şi dermatocosmeticele din gama La Roche-Posay. Acestea sunt produsele La Roche-Posay pe care le deţin:

                   
Trebuie să recunosc că, la bun început mi-am cumpărat fondul de ten să văd dacă, într-adevăr îşi face treaba impecabil, aşa cum mi se spusese. Şi am fost convinsă din prima: este un fond de ten numai bun pentru tenul meu ultrasensibil: 

Denumirea exactă a acestui fond de ten este: Toleriane Teint nuanţa 11. Este un fond de ten corector, fluid. Din ce mi s-a prezentat mie într-o farmacie acest fond de ten are numai patru nuanţe, şi anume: 10 Ivory, 11 Light Beige- pe care mi l-am ales eu, 13 Sandy Beige şi 16 Tan. La început mi-a fost teamă că nu am să aleg prea bine nuanţa, având în vedere că sunt numai patru nuanţe, însă farmacista a fost foarte drăguţă şi sinceră şi mi-a indicat nuanţa potrivită. Acest fond de ten acoperă, într-adevăr TOATE imperfecţiunile, şi lasă un ten superb, care nu pare să aibă fond de ten pe el. Are şi SPF 25, aşa că... este, într-adevăr numai bun.
După ce-am folosit mai bine de o lună de zile acest fond de ten, am zis să încerc şi un demachiant tot de la ei.M-am oprit la Toleriane Dermo-Nettoyant, indicat pentru toate tipurile de piele intolerantă.
          Este un demachiant fără parfum, fără conservanţi, fără tensio-activi, pentru faţă şi ochi. Ce este interesant la acest demachiant este că poate fi folosit cu sau fără clătire cu apă. Are consistenta unui iaurt slab şi simţi că lasă în urmă o piele catifelată imediat după demachiere.
          După ce aplic un demachiant întotdeauna simt nevoia să aplic şi un gel de spălare care să lase faţa perfect curată, aşa că, am fost sfătuită, de aceiaşi farmacistă să achiziţionez acest produs:

Este din gama Effaclar, potrivită pentru tenurile grase. Este un gel spumant purifiant pentru pielea grasă şi sensibilă. Este favoritul meu dintre toate produsele La Roche Posay pe care le-am achiziţionat, deoarece îmi place la nebunie cum miroase, face o spumă considerabilă, chiar dacă pui foarte puţin produs la o singură utilizare. Îndepărtează excesul de sebum şi lasă un ten extrem de curat, însă un pic uscat, de aceea trebuie neaparat să aplici şi o cremă, iar eu m-am oprit la aceasta: 

Din ce mi-a spus farmacista este una dintre noutăţile celor de la Roche Posay, crema Toleriane Ultra, pe care am cumpărat-o împreună cu demachiantul mai sus menţionat, într-o cutiuţă superbă, la ofertă. Această cremă este genială pentru tenul meu, în sensul că nu lasă urme grase, ceea ce se întâmpla foarte des pe tenul meu, chiar dacă foloseam o cremă matifiantă, specifică tenurilor grase. De asemenea, după ce am aplicat această cremă, nu mă trezesc dimineaţa cu faţa plină de coşuri, aşa cum mi s-a întâmplat cu celelalte creme. Singura mea nemulţumire este că e prea...puţină, flaconaşul are doar 40 ml, şi mi se pare ca se va termina foarte repede. Îmi place extrem de mult că este pus în acest flaconş cu pompiţă şi că nu trebuie de fiecare dată să-mi bag mânuţele să ating de nu ştiu câte ori crema.
Toate produsele La Roche Posay folosesc, printre alte ingrediente, apa termală La Roche Posay, cu efecte dovedite în afecţiunile dermatologice.
Trebuie să vă spun că m-am îndrăgostit de această marcă şi-mi doresc să-mi achiziţionez cât mai multe produse La Roche- Posay. Următoarele pe lista mea ar fi o apă termală şi o pudră pentru faţă. De-abia aştept să intre în posesia mea, şi să le aplic pe tenul meu cel ultrasensibil, care, se pare că şi-a găsit naşul cu aceste produse. Sunt, într-adevăr cele mai bune dermato-cosmetice pe care le-am folosit şi nu cred că mă voi despărţi niciodată de ele. Credeţi-mă că spun acest lucru după ani întregi de căutări ceva atât de bun pentru tenul meu. Şi se pare că în sfârşit le-am găsit. Şi pentru asta, mulţumesc din tot sufletul pentru ca existaţi, La Roche-Posay












































4 comentarii:

  1. m-ai facut curioasa in legatura cu fondul de ten ;) cred ca am sa-l incerc si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune produsele de la această marcă şi eu le-am descoperit recent dar îşi merită banii.Folosesc spuma Effaclar H şi crema Toleriane Ultra.Spuma curăţă foarte bine,iar crema e hidratantă şi pe mine mă ţine de vreo două luni de când am luat-o,deşi o utilizez zilnic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca o sa ma tina si pe mine mult crema; ador aceste produse!

      Ștergere
  3. Medicul dermatolog mi-a recomandat anumite produse La Roche Posay deoarece aveam pe zona din jurul gurii cosulete, care m-au tinut aproape un an de zile pana cand m-am hotarat sa merg la un dermatolog. Am fost diagnosticata cu dermatita periorala si mi-a recomandat gama Effaclar si anume: gelul de curatare Effaclar, crema Effaclar Duo+ si solutia micelara Effaclar. Si asa am scapat de cosurile acelea inestetice si pot sa spun ca ador gama aceasta. Recomand cu mare caldura produsele lor. Mihaela

    RăspundețiȘtergere