joi, 5 septembrie 2013

EBIO - UN MAGAZIN NATURAL

      eBio - Produse Naturale. Organice - BIO    Am luat contact cu produsele ebio acum câteva luni, când, în urma unui concurs am câştigat o cremă şi un săpun de la ei. Crema mi-a fost confiscată de mama, deoarece era o cremă împotriva ridurilor, dar, mai ales pentru că era în totalitate BIO. Săpunul mi-a rămas mie: e o încântare pentru simţuri şi face exact ceea ce promite din prezentare. Astfel, intrând în contact cu aceste produse, am început să mai folosesc şi altele din acelaşi magazin şi sunt extrem de mulţumită de ele.
          Aşadar, să încep cu produsul numărul unu pentru mine din acest magazin, şi anume uleiul de argan. Este un ulei extraordinar, multifunţional, adică: eu îl folosesc ca şi cremă sau ser, dacă vreţi, pentru ten. În fiecare seară, după demachiere, aplic cu vârfurile degetelor câteva picături din acest ulei şi masez tenul. Intră foarte repede în piele şi dimineaţă mă trezesc cu un ten curat, luminos şi catifelat.Trebuie să precizez că am un ten gras, cu puncte negre şi foarte sensibil, cam nimic nu-l mulţumeşte, însă i-am venit de hac cu acest ulei minunat. De asemenea, acelaşi ulei îl folosesc şi pe post de cremă după epilat. Masez zona dorită cu ulei de argan, iar pielea rămâne netedă şi nu se irită.
          Pe locul al doilea în topul meu, se află deodorantul solid, pentru zona senbilă a axilelor. Este un deodorant 100% natural, BIO, care NU conţine aluminiu pe care îl întâlnim în majoritatea antiperspirantelor din comerţ şi care, se pare, ar fi responsabil de anumite afecţiuni nu atât de plăcute. Este un deodorant care miroase divin, împrospătează zona pe care este aplicat şi durează. Eu l-am folosit toată vara şi nu mă mai pot despărţi de el. Plus că durează foarte mult, fiind necesară o cantitate mică pentru o aplicare.
          Pe locul al treilea în topul meu se află săpunul de Alep pe care eu îl folosesc pe post de şampon. Am căutat mult timp un şampon care să se potrivească părului meu gras, care cade şi care trebuie spălat cam o dată la două zile. Am dat bani şi pe şampoane scumpe care promiteau marea cu sarea, şi pe şampoane ieftine, care chipurile foloseau vechile reţete ale bunicii, însă nimic nu mi-a mulţumit părul. Până am zis să încerc şi săpunul de Alep. Este, într-adevăr, un balsam pentru părul meu: îl curăţă, îl lasă neted, nu se mai îngraşă atât de repede şi, surprinzător, nu mai cade atât de mult. După ce mă spăl cu acest săpun, mă clătesc bine cu apă în care adaug câteva picături de lămâie.Atât!!!!!
          Eu v-am prezentat un top trei al produselor pe care le puteţi achiziţiona din acest magzin, însă sunt nenumărate altele pe care le testez acum şi pe care urmează să le mai testez. Însă sunt sigură că nimic nu mă va dezamăgi. Trebuie să vă spun că acum testez balsamul de buze cu vanilie  care face minuni, mai ales acum când vântul atacă buzele, untul de Shea pe care îl folosesc pe post de cremă pentru corp imediat ce ies de sub duş şi hidrolatul de Neroli folosit ca loţiune tonică pentru ten. Iar dulăpiorul mi-e plin de mirosurile sublime ale săpunurilor Ebio, despre care puteţi citi mai multe informaţii aici.
          Ceea ce e extraordinar la produsele ebio şi ce le diferenţiază de celelalte e faptul că sunt BIO, 100% naturale, unele fiind originare din Maroc sau Filipine.
          Încercaţi-le şi nu veţi regreta. Mai multe informaţii despre produsele ebio puteţi afla şi dacă vizitaţi blogul lor. Spor la cumpărături naturale!!!!!!!!!!!
                                                             

2 comentarii:

  1. Ma uit la uleiuri si denumiri ca broasca la cascada, nu stiu daca as putea tine minte atatea rasfaturi, dar recunosc ca imi place sa cochetez cu produsele cosmetice, apreciez postarile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate produsele sunt extraordinare!!!!!! Sunt BIO, 100% naturale si fac minuni. Iar pretul lor e unul modic!

      Ștergere