duminică, 12 mai 2013

CE-AM VRUT, CE VREAU... ŞI CE AM SĂ FAC CU BLOGUL MEU

          M-am trezit acum câteva luni că....mă cam plictisesc.Ei şi? Cine nu se plictiseşte?, ar veni repede răspunsul.Da, dar plictiseala asta a mea dădea puţin în depresie, aşa că...m-am gândit să fac ceva.
          Fiind în concediu de creştere copil, toată ziulica mi-o petrec acasă.L-am născut pe băieţelul meu, Carol în iunie 2012.Primele câteva luni au fost cam în ceaţă pentru mine.Fiind primul copil nu prea ştiam cu ce "se mănâncă" exact meseria de mamă, aşa că am descoperit singură, etapă cu etapă ce înseamnă asta.Am plâns de nu ştiu câte ori reproşându-mi că poate nu-i suficient ce fac, că poate nu aşa se face, că.....dacă băieţelul meu nu simte că-l iubesc, dacă, dacă....Şi aşa, încet, încet, au trecut câteva luni bune, timp în care mi-am luat în serios meseria de mamă şi mi-am intrat în pâine aşa cum trebuie.E mult de povestit, şi deja asta-i altă poveste.
          La începutul anului 2013 am zis că-i cazul să fac ceva cu plictiseala mea.Eram ocupată cât era Carol treaz, îi dădeam să mănânce, ne jucam puţin şi apoi el adormea, iar eu, ţuşti pe facebook.Ce mamă denaturată, ar zice unii!!!!!!!!Ei bine, credeţi-mă că am învăţat multe de pe facebook şi mi-a intrat în sânge.Aşa am descoperit blogurile de beauty.Intram aşa, un pic timidă pe aceste bloguri, imaginându-mi-le pe deţinătoarele acestora ca nişte tipe gen 90-60-90, îmbrăcate la ultima modă, machiate impecabil şi....(recunosc, mea culpa) extrem de fiţoase.Dar, mi-am făcut curaj, şi-am zis hai să îndrăznesc.Am început să particip la diferite concursuri organizate de fetele care deţineau un astfel de blog şi aşa, încet- încet le-am cunoscut virtual, ce-i drept şi pe bloggeriţe.Primul lucru care m-a frapat a fost : "Frate, da nu-s deloc fiţoase!!!!!!!!!" Aveam o problemă cu asta! Şi tot aşa, mi-a venit şi mie pofta de "bloggerit".Am zis să încerc să-mi fac şi eu un blog, că doar sunt înnebunită după tot ceea ce-nseamnă beauty.În felul ăsta mai învăţ şi eu de la alţii, mai arăt şi prietenilor mei produse noi, părerea mea despre ele, ş.a.m.d.Şi aşa a luat naştere blogul meu atât de drag mie, www.impresiilacald.blogspot.ro. Trebuie să precizez faptul că la partea tehnică am fost mereu şi încă mai sunt... varză, de aceea grafica blogului este mai comună, nu e ceva wow!!!!!!!Însă învăţăm, ne specializăm şi.....ne perfecţionăm cu trecerea timpului.
          Unul dintre avantajele bloggerului de beauty este că....face exact ceea ce-i place.Spunea cineva că atunci când faci ceea ce-ţi place, nu mai trebuie să munceşti niciodată, pentru că, de fapt, totul se transformă în plăcere pură.Dacă-aş fi din Bucureşti (acolo unde se organizează atât de multe sesiuni de beauty, să le spunem, din partea diferitelor firme) , un alt avantaj ar fi acela că aş avea posibilitatea să cunosc cât mai mulţi oameni din acest domeniu (bloggeriţe, reprezentanţi ai firmelor de cosmetică,etc) şi să aflu atât de multe lucruri pe care nu le ştiam despre beauty. (În paranteză fie spus, de când am acest blogg ştiu şi eu ce-nseamnă blush, primer, cum să folosesc corect dermatocosmeticele,etc).De asemenea, de la fiecare bloggeriţă de beauty am învăţat şi am descoperit câte ceva ( SOFTCUP, ar fi una dintre descoperirile măreţe    de aici ).
          Dezavantaje...nu prea văd. Să zicem,aşa cum spuneam mai sus, că există un dezavantaj pentru un beauty blogger care nu-i din capitală, pentru că acolo se organizează marea majoritate a evenimentelor de acest fel.Însă, noi, bloggeriţele de beauty din provincie, sperăm că astfel de evenimente se vor produce cât de curând şi în celelalte oraşe ale ţării. Fiind la început de drum, şi nefiind atât de cunocută, nu am primit produse spre testare, aşa cum văd că primesc marea majoritate a bloggeriţelor mai vechi ( un dezavantaj de începător, să-i zicem), însă, dacă acest lucru se va întâmpla....voi putea trece asta în categoria avantaje.Cum să nu vrei să testezi pe gratis produse?
          Sunt câteva bloguri de beauty care-mi plac şi pe care le frecventez.Posesoarele lor ştiu că-mi place să le vizitez, pentru că-mi place să le citesc părerile.BeautyBarometer este unul dintre ele.Îmi place blogul ăsta pentru că-i aerisit ( nu are zorzoane, nu-i aglomerat). Îmi place să-l citesc pentru că-i într-adevăr un barometru al zonei beauty: măsoară cu exactitate stilul.Aici găseşti păreri pro, contra şi pertinente despre beauty.Nu favorizează, nu defavorizează pe nimeni, ci, pur şi simplu măsoară cu precizia unui barometru tot ceea ce se întâmplă în această zonă.Spre exemplificare, citiţi aici un articol care mie mi-a plăcut la nebunie, pentru că-i sincer.Aşa că, am de unde mă inspira şi de unde învăţa.
          În final, să spun exact:
-ce-am vrut cu blogul meu: să scap de plictiseală, să cunosc cât mai multe din domeniu beauty ( obiective atinse)
- ce vreau cu blogul meu: să-l aduc la standarde ridicate, să fie de sine stătător ( pe un domeniu .com şi nu blogspot), să-mi devină a doua mea natură ( atât de mult îl iubesc);
- ce am să fac cu blogul meu : un mod de viaţă.
          Aşa că, dragi prieteni care mă citiţi (ştiu că o faceţi pentru că îmi spuneţi ) înscrieţi-vă pe blogul meu, fie prin email, fie prin GFC.Nu-i de-ajuns doar o vizită, doar dacă vă înscrieţi, blogul meu va creşte precum "Feţii Frumoşi " din basme :)

5 comentarii:

  1. Succes si la mai mare, uite-asa mai invata un soarec de biblioteca sa foloseasca produse cosmetice:)ca mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate in tot ce ai scris :) Iti doresc mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere