miercuri, 22 mai 2013

GAMA CAPILAR+ GEROCOSSEN FACE MINUNI

          Nu mai încep articolul cu lamentări de genul ce păr subţire am, ce repede se îngraşă el şi ce MULT cade.Probabil v-aţi săturat de acest fel de exprimări.
          Aşadar, am să încep spunându-vă că le-am venit de hac acestor probleme enervante ale părului meu.Am căutat, pentru început, un şampon care să spele bine, să miroase bine, să ofere prospeţime şi să-mi facă părul să reziste mai mult timp asaltului sebumului.Am citit pe net diferite păreri despre noua gama lansată de Gerocossen (marca mea preferată în materie de vopsea de păr), Capilar+  şi am zis să încerc.
                                   
          Am cumpărat întâi şamponul care este recomandat ca tratament împotriva căderii părului.Este un şampon unisex, ce conţine chinină, acid oleanolic, ginseng, apigenin şi biotinoyl tripeptide-1, cu triplă acţiune: curăţă delicat, revitalizează şi îngrijeşte.Dintre ingredientele menţionate mai sus, nu auzisem de apigenin şi biotinoyl, aşadar, m-am documentat, şi am aflat că :
-apigenin este o subastanţă care se găseşte în plante, un antioxidant,  responsabilă , după unii cercetători, de stoparea cancerului;
-biotinoyl tripeptide-1 - este un ingredient care se regăseşte în marea majoritate a tratamentelor împotriva căderii părului.
          Îmi place enorm acest şampon pentru că face ce promite:curăţă delicat firul de păr şi-l întăreşte.Plus că are şi un miros extraordinar: a fresh, a primăvară şi-a curat.Şi are şi un gramaj potrivit: 275 ml.
          În ceea ce priveşte Loţiunea tratament împotriva căderii părului, aici am fost un pic sceptică, deoarece mai folosisem în trecut loţiuni din acestea, fără clătire ulterioară şi rămăsesem dezamăgită: părul era mult prea încărcat, iar efectele întârziau să apară.Dar, fiind foarte lăudată, ca şi şamponul, de altfel, am zis să-i dau o şansă şi să o încerc.Şi bine am făcut.O loţiune uşoară, frumos mirositoare şi care nu încarcă părul deloc, ba din contră, lasă un fir de păr care respiră şi se piaptănă foarte bine.Această loţiune conţine chinină, ginseng (la fel ca şi şamponul), dar şi urzică şi nuc, două plante pe care le folosea şi bunica acum o sută şi ceva de ani şi avea un păr superb.Această loţiune se aplică pe părul curat şi zvântat, la rădăcina firului de păr.Nu se clăteşte.
          Ambele produse, atât şamponul, cât şi loţiunea, costă fiecare 15 RON, un preţ excelent, zic eu, pentru ceea ce fac amândouă.
          Aceste produse, la un loc cu vopselele de păr Gerocossen,  mă fac să afirm că Gerocossenul este marca excelentă pentru produse capilare.Şi este şi marcă autohtonă.Aşadar, ce mai aşteptaţi? Folosiţi produse româneşti extraordinare de la Gerocossen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
         
                                 


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu