miercuri, 30 ianuarie 2013

O OAZĂ DE...SĂNĂTATE "NATURALĂ": FARMACIA ELITE NUTRIŢIA DIN DEVA

          Acum câţiva ani, am avut o problemă de sănătate, în urma căreia m-am hotărât să încerc ceva produse naturiste, pentru că, alea alopate sunt cu două tăişuri.Am căutat pe net, m-am documentat, am citit prin reviste şi, dintre toate, mi-a atras atenţia un articol de aici:http://www.formula-as.ro/2007/785/medicina-naturista-25/nume-noi-in-terapiile-naturiste-adriana-vlad-8287 .
          Articolul m-a convins şi...totul a început cu un telefon.Am sunat la numărul de telefon, mi-am spus problemele, după care, la câteva zile, am primit coletul şi schema de tratament acasă.Pe lângă câteva suplimente alimentare pe care le putem găsi în orice farmacie naturistă, am primit câteva produse marca proprie Adriana Vlad.Mi-au plăcut mult, deoarece conţineau produse ale stupului după care sunt înnebunită (ii spuneam unei prietene din blogosferă că aş fi în stare să pun miere de albine şi în borş :) ).Am urmat tratamentul după schema primită şi a dat rezultate, credeţi-mă!
          Produsele apicole sunt o minune pentru sănătatea noastră, şi nu sunt chiar atât de mulţi specialişti care să le folosească.Doamna farmacistă,Adriana Vlad, a descoperit, probabil, reţeta miraculoasă, prin care, alăturând şi amestecând plante cu produse apicole, dă naştere unor remedii extraordinare, pentru tot felul de afecţiuni.
          De asemenea, la Deva (Doamne ce mi-aş dori să merg acolo să văd) doamna Vlad are şi un Salon Spa, unde foloseşte tratamente tot naturiste precum : masaj cu miere, tratamente faciale cosmetice naturiste, masaj cu roci vulcanice, ardere celulită, masaj terapeutic cu ventuze chinezeşti.Îmi imaginez că-i raiul pe pământ pentru o femeie.
          Într-o lume în care trăim numai "artificial" ( arome artificiale, îndulcitori artificiali, etc.), tratamentele doamnei Vlad merită încercate.Sunt 100% naturale.E păcat ca în România să existe aşa ceva şi să nu fie promovat.Pentru mine, doamna Vlad e un fel de Ana Aslan în terapia naturistă.
          Mai multe informaţii despre tratamentele acestei doamne, puteţi obţine aici:http://www.elitenutritia.ro/index.php.Am uitat să spun că toate produsele sunt avizate de Ministerul Sănătăţii.

sursa-http://www.elitenutritia.ro/images/sigla.gif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu