vineri, 28 iunie 2013

VARA ASTA RĂCOREŞTE-TE CU...DOVE!!!!!!!!

          Am participat acum ceva timp la un concurs organizat de o bloggeriţă foarte dragă mie (aici) unde ni se cerea să vorbim despre cosmeticele ideale pentru vară.În tot comentariul meu la articol am vorbit despre cosmeticele mele ideale pentru vară care ar trebui să...răcorească.
          În timpul verii am o problemă cu cosmeticele: toate mi se par că încarcă, fie că e vorba de fond de ten, fie că e vorba de loţiune de corp.De când mă ştiu am fost înnebunită după cosmeticele care lasă un aer de răcoare pe corp, în timpul verii, poate de aceea îmi luam mereu cu mine pudră de talc.Însă, trecând anii, am vrut şi un parfum care să răcorească, un fond de ten care să răcorescă, ca să nu mai vorbesc de loţiuni de corp sau antiperspirante.
          În ceea ce priveşte corpul (şi aici mă refer la loţiuni de corp, geluri de duş, săpunuri) le-am folosit mereu pe cele din gama DOVE care nu m-au dezamăgit niciodată, în speţă cele din gama cu castravete şi ceai verde, care miros sublim.
       
                                                                         Acum, de ceva timp, am renunţat la roll-on-ul cu miros de castravete şi ceai verde în favoarea unuia nou, tot de la DOVE, după care am devenit absolut înnebunită.

Este un roll-on nou, cu miros de nufăr şi mentă, un roll-on care răcoreşte ca o briză uşoară la malul mării.Te simţi proaspătă şi fresh, te simţi curată şi răcorită, toate acestea datorită acestui nou roll-on de la Dove.
De asemenea, un alt new entry la Dove este săpunul cu floare de portocal şi smochină care miroase divin.De când mi l-am cumpărat, îmi place mereu să petrec câteva minute pe zi doar mirosindu-l.Te face să te simţi regină într-o lume în care mirosul florii de portocal domină.
Aşadar, vara aceasta haideţi să ne răcorim cu puţin miros regal şi fresh de la Dove.Încercaţi-le!
Cu siguranţă nu o să fiţi dezamăgite.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu