luni, 8 aprilie 2013

ŞI-A TRECUT O LUNĂ SUPERBĂ

          Acum aproape 4 luni mă hotăram că-mi trebuie blog.De atâta plictiseală trebuia să fac ceva.Ehee, de când nu mai stătusem eu acasă atâta timp?De vreo opt ani tot colindam "coclaurile" (a se citi dealurile), să mă duc să-i învăţ pe alţii, ceea ce învăţasem şi eu, la timpul meu, de la alţii.Însă, anul acesta n-am mai colindat coclaurile, ci am stat acasă, ca toată românca, să-mi cresc frumuseţe de odraslă.Însărcinată fiind, număram zilele până ce urma să intru în concediu pre şi post-natal, pentru a putea să fac şi altceva decât făcusem atâta timp.Într-o primă instanţă am zis că nu-mi mai trebuie activităţi intelectuale şi că ar fi cazul să mă mai ocup şi de cele mai casnice.Aşa că mi-am căutat andrelele de la naftalină, mi-am luat tot felul de aţe şi m-am apucat de împletit.Cât m-a ţinut treaba asta? Cam vreo săptămână.M-am plictisit repede.Apoi, mi-am adus aminte că am pe undeva prin casă un goblen început acu ceva ani şi că n-ar fi rău dacă l-aş termina.Zis şi făcut.L-am căutat şi-am început să cos.Şi dă-i şi dă-i...cam vreo  zile.După care....gata, m-am săturat.Nu aveam răbdarea necesară şi parcă nu mă mulţumea pe deplin ceea ce făceam.Vream altceva...dar ce?
          Stând toată ziua pe facebook, am aflat de diverse campanii, diferite bloguri, diferite concursuri.Hai şi io, zic.Şi-a-nceput să-mi placă activitatea asta.Mai citeam un blog, mai participam la un concurs, mai şi câştigam...Până când am hotărât c-ar fi cazul să-mi fac şi eu un blog.Îmi plăcea să scriu, aşa că...go ahead.Da,da, îmi plăcea să scriu, să-mi dau cu părerea, dar...cam atât.În ceea ce priveşte partea tehnică...VARZĂ!Cum îmi fac blog? Unde îmi postez articolele? Cum le fac cunoscute?Şi multe asemenea întrebări la care habar n-aveam răspunsul.Însă, încetul cu încetul am îndrăznit.Şi a ieşit un blog de începător.După care am îndrăznit să particip la o competiţie între bloguri intitulată Spring Super Blog 2013.
Nici prin cap nu mi-ar fi trecut atunci, la început, ce frumos va fi.Mi-am testat aptitudinile scriitoriceşti, am scris după teme date în termene limită, am primit note, aşa cum le-am dat şi eu elevilor mei: de la 50 de puncte la 99, maxim fiind 100.N-am reuşit performanţa de a atinge 100 de puncte la nicio probă, însă nu mi-a părut rău deloc.Persoana de pe primul loc a terminat competiţia cu un punctaj de 1307, iar eu 1162, clasându-mă pe locul al 46-lea ( asta acum, înainte de contestaţii şi sper să rămân acolo ).Pentru mine, ca începătoare, atât în blogosferă, cât şi ca participantă la SuperBlog, mi se pare o performanţă.Sunt atât de mândră de mine!!!!!!!!( ar trebui să fiu mai modestă?)
          În afara acestor statistici care mă bucură, vreau să mulţumesc organizatorilor acestei competiţii pentru că au dat şansa (şi cred că o vor da şi în continuare) şi celor ca mine, adică "extrem" de începători, să poată participa.Mă bucur că am cunoscut oameni extraordinari, frumoşi la chip şi spirit, precum Claudia Pătraşcu, sufletul acestei competiţii, şi toţi ceilalţi participanţi cu care m-am conversat pe facebook timp de o lună, cât a ţinut această competiţie.De asemena, vreau să o felicit pe Sorana Bordaş, marea câştigătoare!Sunt, de câteva săptămâni, cititoare fidelă a blogului tău.Doresc să mulţumesc şi sponsorilor acestei competiţii care ne-au oferit nişte teme superbe după care să scriem şi premii frumoase şi consistente câştigătorilor.
          Mi-ar fi plăcut tare mult să pot veni la Bucureşti să vă cunosc măcar pe o parte dintre voi, însă cu odrasla mea mică e mai greu.Sper să particip şi la ediţia din toamnă a acestei competiţii şi să petrec un timp minunat aşa cum s-a întâmplat acum, în toată luna martie şi, poate, chiar să ne întâlnim.O să-mi fie dor de voi toţi până în toamnă.

3 comentarii:

  1. Da, are SB ”vina supremă” de-a scoate la lumină talente. Mulțumesc pentru felicitări, dar mai ales pentru că mă citești. :)
    Pupifici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ...asa... scoate talentul in lume pentru ca ai mult de tot!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, nu stiam de acest premiu, Crocodilul nu prea imi spune mai nimic si eu asa de putin timp liber, of, cate pierd, e foarte frumos ceea ce faci, spre rusinea mea eu nu particip mai la nimic, inca o data felicitari si tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere