joi, 21 martie 2013

ZEUS ÎN INSULA CORFU

          În cele din urmă, ne-am hotărât că ne place oferta Agenţiei Paralela 45.Sau, mai bine zis, Carol ne-a convins.Băieţelului nostru i-a plăcut tare mult modul în care cei de la Paralela 45 şi-au prezentat oferta.Zeus, mascota lor, a atras imediat atenţia celor mici.Binenţeles că acel costum inedit, de zeu, le-a plăcut enorm copiilor, dar, trebuie să recunosc că nici adulţii nu au rămas indiferenţi la ceea ce ne spunea Zeus venit tocmai din Olimp, să ne prezinte locaţia lui preferată: Insula Corfu.
                                                   
          " Din spuma mării m-am născut, exact aici m-a aruncat mama, pe această insulă, care mi-a devenit atât de dragă, încât revin aici ori de câte ori mi-e dor de linişte şi armonie.N-ai cum să nu-ţi doreşti să vezi locul unde marea face dragoste atât de senzual cu muntele.Aici, în Insula Corfu, elementele naturii conspiră pentru a realiza paradisul: mirosul superb al orhideelor învăluie turiştii aflaţi pe minunatele plaje îmbrăcate în nisip fin.Seara, ascultând muzică grecească şi savurând măslinele specifice locului, te poţi plimba şi relaxa vizitând cele două castele fortăreţe din oraşul castel, Kastropolis."
          Pe noi doi ne-au fermecat cuvintele lui Zeus, pe Carol al nostru îmbrăcămintea lui Zeus.Aşadar, ne-am hotărât:ne vom face vacanţa în Corfu.Ajunşi acasă, am hotărât să citim mai multe despre oferta agenţiei, aşadar am intrat pe site-ul www.paralela45.ro; doream să ne informăm cu privire la transport, şi am găsit absolut tot ceea ce ne dorem, aici: www.paralela45.ro/charter-corfu-plecare-din-bucuresti.Aşadar am hotărât: Charter Corfu şi...let our dreams come true.
           
          Şi, într-adevăr, visele noastre au devenit realitate.Am petrecut vacanţa în Corfu parca ar fi fost 7 zile în paradis.Eu sunt înnebunită după vacanţele la mare.Îmi place enorm apa, plaja, scoicile, mirosul umed al nisipului care-ţi intră printre degete...O minunăţie.În fiecare dimineaţă mă uitam în oglinda apei, atât era de limpede; vedeai cum se năştea viaţa prin pânza apei: peşti de culori diferite si vegetaţie maritimă superbă.
                                     
          Un alt plus al Insulei Corfu este arhitectura construcţiilor: clădiri vechi, de inspiraţie veneţiană te fac să-ţi doreşti să trăieşti povestea lui Romeo şi a Julietei, sau, măcar să asculţi de la unul din acele balcoane.o serenadă.Parcă trăiam scene din Zorba Grecu, iar oamenii din jur păreau că seamănă toţi cu Irene Papas sau Telly Savalas.
    
          Cu această ocazie m-am delectat cu minunatele arome ale gastronomiei greceşti: sosul tzatziki, pe care demult vroiam să-l încerc, ca să nu mai vorbesc de brânza feta şi măslinele, toate udate cu Ouzo, băutură specific grecească.
      
          A fost, într-adevăr, un vis.Insula Corfu este o perlă a turismului grecesc.O oază de linişte, bun gust, spectacol maritim; tot ceea ce-ţi poţi dori de la o vacanţă reuşită poţi găsi aici, în Insula Corfu
                        





Notă:  Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 2013
          Fotografiile nu-mi aparţin
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu