luni, 4 martie 2013

SURPRISE BY HEIDI KLUM



Cei de la Essence by Coty mi-au dat şansa, printr-un concurs pe care l-am câştigat, să testez noul parfum SURPRISE by Heidi Klum.

E superb, îmi aduce aminte de un miros din copilărie, nu ştiu exact care, însă îmi place la nebunie.Iată descrierea acestui parfum pe site-ul fragrantica:"Este un parfum floral fructat de dama.Notele de vârf sunt mandarină şi piper roz; notele de mijloc sunt trandafir şi magnolie; notele de bază sunt lemn de santal şi răşină benzoică."
Eu am primit varianta de 30 ml şi eram tare curioasă să văd cum se îmbină toate aceste mirosuri, în special cel de piper roz.Sinceră să fiu, nici nu ştiam că există şi această culoare a piperului.Am mers rapid pe google şi am aflat că acest soi de piper este mai puţin aromat şi mai puţin iute decât cel negru şi este asemănător cu ienupărul.În combinaţie cu celelalte componente, dă naştere unui miros superb şi fin care durează, durează, durează...
În altă ordine de idei, îmi place designul sticluţei la nebunie.Pare ceva luat dintr-o pânză de Picasso:
Surprise Heidi Klum de dama
Culoarea roz a sticluţei şi a ambalajului anunţă primăvara.
Eu zic că-i un bun candidat la titlul de mărţişor pentru 8 Martie, nu?

2 comentarii: