luni, 4 martie 2013

SĂ ÎNDRĂZNIM, ZIC- SUPERBLOG 2013!!!!!!!

Îndrăznesc, cu blogul meu de două luni, să ne înscriem şi noi în competiţia SUPER BLOG 2013.Pare ceva interesant, competitiv şi provocator.Am întţles că această competiţie s-a mai desfăşurat şi în anul 2012, dar, neavând blog, n-am ştiut.Asa că, hai să vedem dacă ne ţine.Pe cine? Pe mine şi pe blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fiind un blog de începător, promovarea vine mai mult din partea prietenilor, aşa că, zic eu, n-ar strica, ceva promovare, participând la acest SUPER BLOG.
Îmi place să scriu pe blog despre ce vreau eu şi despre ceea ce-mi place, să-mi expun impresiile la cald despre diverse lucruri, fapte, evenimente, produse.Dar, e "challenging" faptul că în aceastî competiţie va trebui să scriu pe o temă dată, într-un anumit interval de timp.Interesant, nu?
Să vedem, suntem sau nu acceptaţi?

2 comentarii: